start

LV LT | DE RU EN
Ziņas Foto Semināri Travelnews.lv Abonēt!
Info serviss
Baltijas ziņas
Pasaules ziņas
Intervijas
Pārdošana
Bizness
Reklāmraksti
PROFESIONĀĻI
Gada cilvēks tūrismā
Sludinājumi
Tūrisma termini
Par mums
Par mums
Curriculum Vitae
ABONĒŠANA
Reklāma
Kontakti
Autortiesības
Home
 

ViA-2007-diplomdarbs: Aigars Špons „Informatīvā portāla Uzkartes.lv tirgvedības attīstības stratēģija“

(skatīts - 5568x)

KOPSAVILKUMS

Uzkartes.lv tirgvedības stratēģijas izstrāde ir kā turpinājums iepriekšējā gadā izstrādātajam gada projektam 3* viesnīcu konkurētspēja Rīgas pilsētā, taču šogad, nemitīgi interesējoties par mārketinga sfēru un daļēji tajā arī darbojoties, darba autors ir izvēlējies veikt jau padziļinātu, konkrētā uzņēmuma – interaktīvo karšu un uzziņu portāla http://www.uzkartes.lv - tirgvedības stratēģijas izstrādi.

Tirgvedības stratēģijas izstrādē tiek izdalītas piecas lielas fāzes.

Darba pirmajā fāzē galvenokārt tiek apskatīti teorētiskie aspekti, kas ir pamats praktiskajai daļai. Šeit darba autors ir pieskāries tādām tēmām, kā interneta portāla pamatprincipiem, to attīstības tendencēm pasaulē un Latvijā, mērķauditorijām, kas lieto internetu (arī to dalījumam), kā ekonomiskajiem darījumiem, kas tiek veikti tiešsaistē jeb e – komercijai un to peļņas gūšanas mehānismiem.

Tā kā Uzkartes.lv galvenā vērtība ir interaktīvā karte, autors darbā arī ir devis atbildes uz tādiem jautājumiem, kas ir karte, kādiem mērķiem un kas galvenokārt izmanto uzziņu informāciju un kartogrāfiju. Sniegts ir arī ieskats ĢIS tehnoloģiju darbībā un tās nepieciešamību cilvēka ikdienā.

Kā atsevišķu sadaļu teorijas daļā varētu nodalīt teorētiskos aspektus tieši par tirgvedības stratēģiju, kas jau konkrēti pēc teorijas apraksta to, ko ietver katra no tirgvedības stratēģijas praktiskajām daļām – sākot no situācijas analīzes izvērtējuma, plānošanas posma, ieviešanas un realizēšanas, beidzot ar monitoringa teorētiskajiem aspektiem.

Tālāk seko darba svarīgākā, praktiskā daļa, kurā jau sīkāk ir izpētīta Uzkartes.lv esošā situācija, noteikta portāla misija, vīzija, veikts mārketinga audits jeb ārējās vides analīze un iekšējās vides analīze – šeit tiek noteikti sīvākie konkurenti, portāla segmenti, kā arī izvērtētas Uzkartes.lv konkurētspējīgās priekšrocības un vājās puses attiecībā pret konkurentiem. Vadoties pēc šīs analīzes tiek noteiktas arī stratēģiskās iespējas, nosprausti gan ilgtermiņa, gan īstermiņa mērķi, izanalizēta mārketinga politika un izvērtētas alternatīvo stratēģiju iespējas.

Plānošanas procesa gaitā autors ir veicis konkrētu mērķa tirgu prioritēšanu, ir izstrādāta konkurētspējīgā stratēģija, kas norāda virzienu, kā portāls perspektīvā varētu konkurēt ar citiem tirgus dalībniekiem, kā arī veikta portāla atšķirīgo vērtību analīze jeb pozicionēšana.

Pēc plānošanas posma ir izvērtēts, kādi pakalpojumi un kā šie pakalpojumi tiks virzīti tirgū, kā arī noteikti tie veidi, kā tiks veidotas šo pakalpojumu cenas. Visi mārketinga pasākumi, kas saistīti ar pakalpojumu virzību tirgū, ir salikti 2 tabulās, kur detalizēti redzama aktivitāte, mērķauditorija, izmaksas un paredzētās aktivitātes laika posms.

Noslēdzošā daļa ir monitorings, kā arī secinājumi un priekšlikumi.


Vēlos saņemt ziņas e-pastā  
Sūtīt draugam  
 

Pagaidām vēl neviens komentārs nav saņemts!
Vārds ieraksti rezutātu:

Jūsu komentārs (komentāri, kas neatbilst morāles normām, tiks dzēsti)



 
Reklāma

All rights reserved © 2002 - 2014 www.europa-tourismus.de | Design & maintenance © 2000 - 2014 1st-studio.com 3saules

My status Latvijas Reitingi Rambler's Top100

webstatistics
webstatistics
ViA-2007-diplomdarbs: Aigars Špons „Informatīvā portāla Uzkartes.lv tirgvedības attīstības stratēģija“ |
Travel RSS